TU Delft Library

Service Standards

In dit document staan de belangrijkste standards voor de dienstverlening van TU Delft Library. Bij afloop van het Digital Service Programma van de TU Delft Library in 2024 (of eerder) heeft iedere dienst elke standard ingebed.

13 januari 2022

 Voor openbaar gebruik 1.0

 

TU Delft Library – Service Standards

1. Benoem een eigenaar

Lees meer over standaard 1

2. Beschrijf het doel op heldere, eenduidige en begrijpelijke wijze

Lees meer over standaard 2

3. Gebruik eenduidige branding, conform de huisstijl van de TU Delft

Lees meer over standaard 3

4. Stel gebruiksgemak voorop

Lees meer over standaard 4

5. Helder taalgebruik

Lees meer over standaard 5

6. Wees (technisch) betrouwbaar

Lees meer over standaard 6

7. Maak succes meetbaar

Lees meer over standaard 7

8. Vraag regelmatig om gebruikersfeedback, om diensten te verbeteren

Lees meer over standaard 8

9. Reageer op gebruikersfeedback

Lees meer over standaard 9

10. Publiceer plannen, rapporten, successen en missers openlijk

Lees meer over standaard 10

11. Waarborg de privacy van gebruikers

Lees meer over standaard 11

12. Gebruik een permanent en duidelijk internetadres

Lees meer over standaard 12