TU Delft Library
Service Standards
In dit document staan de belangrijkste standards voor de dienstverlening van TU Delft Library. Bij afloop van het Digital Service Programma van de TU Delft Library in 2024 (of eerder) heeft iedere dienst elke standard ingebed.
13 januari 2022
Voor openbaar gebruik 1.0
TU Delft Library – Service Standards
1. Benoem een eigenaar
Lees meer over standaard 1
2. Beschrijf het doel op heldere, eenduidige en begrijpelijke wijze
Lees meer over standaard 2
3. Gebruik eenduidige branding, conform de huisstijl van de TU Delft
Lees meer over standaard 3
4. Stel gebruiksgemak voorop
Lees meer over standaard 4
5. Helder taalgebruik
Lees meer over standaard 5
6. Wees (technisch) betrouwbaar
Lees meer over standaard 6
7. Maak succes meetbaar
Lees meer over standaard 7
8. Vraag regelmatig om gebruikersfeedback, om diensten te verbeteren
Lees meer over standaard 8
9. Reageer op gebruikersfeedback
Lees meer over standaard 9
10. Publiceer plannen, rapporten, successen en missers openlijk
Lees meer over standaard 10
11. Waarborg de privacy van gebruikers
Lees meer over standaard 11
12. Gebruik een permanent en duidelijk internetadres
Lees meer over standaard 12